założycielka i wieloletnia Prezeska DeeZee – marki, która od ponad 18 lat stanowi jedną z najbardziej rozpoznawalnych i najszybciej rozwijających się marek modowych w Polsce.
Swoje produkty sprzedaje na platformach internetowych w 15 europejskich krajach, a wysyłki realizuje łącznie aż do 35 państw. Produkty DeeZee są również dostępne w 1 000 sklepów Grupy CCC, która w 2018 roku zainwestowała w rozwój marki. Dominika Żak zbudowała również ogromną, ponad 2 milionową, zaangażowaną społeczność w mediach społecznościowych. DeeZee, pod jej nadzorem zapoczątkowała coś, co obecnie znamy jako influencer marketing. O samej Dominice również można już mówić w kategorii influencerki. Na Instagramie edukuje nt. budowania strategii silnej marki osobistej, śledzi ją tam blisko 190 tysięcy osób. To samo robi na LinkedInie. Często też udziela się w mediach. W 2020 roku znalazła się na okładce magazynu Forbes. W biznesie kieruje się twardymi danymi i analizami. Równocześnie bardzo ufa intuicji. Ogromną wagę przywiązuje także do doboru odpowiedniego zespołu. Jest absolwentką Uniwersytetu Marii Skłodowskiej-Curie w Lublinie, wykładała na Uniwersytecie Warszawskim.